FOODRUSTIC en español

miércoles, 17 de octubre de 2012

I LOVE IKEA...!
AMO IKEA....!





This morning I had some time free so decided to go to Ikea to find out what´s new over there...I love going there...I love all things white..i guess you´ve noticed that already...:-)
It´s about 45min by car so I woke up early to get there soon and avoid the crowds...I found very nice light blue bowls for my soups and for the pics....this plate from the pic here above is also something I bought!
After the morning shop I was really hungry specially as I only had a glass of water with lemon and fruits for breakfast..not much I´d say! So went home and made myself this nice and delicious salad!!

Esta mañana tenía un poco de tiempo libre asi que decidí ir a Ikea para ver que había como novedad... me encanta ir alli...me encanta todo lo blanco...me imagino que eso ya lo has adivinado....:-)
Se tardan más o menos unos 45minutos así que me levanté temprano para evitar demasiada gente...encontré unos bols celeste muy chulos para mis sopas y para mis fotos..el plato de la foto superior también lo compré hoy! Tras tanta compra matinal me entró hambre sobre todo porque para desayunar sólo tomé un vaso de agua con limón y frutas..no mucho diría yo! Asi que me fuí a casa y me preparé esta deliciosa ensalada!!



The recipe:

- 2 Endives
- 150g black beans, cooked
- 1/2 avocado, organic
- 1 small tomato
- 2 tbs extra virgin olive oil (D'OLIVA shop)
- Juice of 1 lemon
- 30g poppy seeds
- Pinch salt

Cut a endives, avocado and tomato in small pieces, add the beans, season with sal, add the lemon juice, olive oil and sprinkle with poppy seeds.

ENJOY!

La receta:

-2 Endivias
-150g Alubias negras o pintas
- 1/2 aguacate ecológico
- 1 tomate
-2 cucharas soperas de aceite de oliva extra virgen (D'OLIVA)
-Zumo de un limóm
-30g de semillas de amapola
- Un poco de sal

Corta las endivias, los aguacates y los tomates en cubitos, añade la sal, zumo de limón, el aceite de oliva y esparce por arriba las semillas de amapola.
QUE LO DISFRUTES!





No hay comentarios:

Publicar un comentario

Add a comment
Añade un comentario